mandag 27. juni 2022

Sommerkonsert, single og musikkvideo.

Som deltidsartist, har jeg nå tatt 80% sommerferie, fra jobben som lærer. Og jobber masse overtid i min 20% stilling som artist, manager, regissør og filmklipper for Vidar Furholt Musikk - uten noen nevneverdige lønnstillegg. 

Første sak ut er sommerkonsert søndag 3. juli på vakre Holmeegenes - midt i Stavanger sentrum. Eller nesten, da. Der skal jeg ha med meg Hans Svindland (fra Vidar Furholt Band) på tangenter og Mikaell Ohlson (fra Stavanger Teater) på kontrabass. Det blir stor stas, og jeg gleder meg veldig :-) 



Deretter har vi slipp av ny single fredag den 8. juli. Rett og slett en up-tempo gladlåt, som det lukter både sol og sommer av! Hvis alle mine drømmer slår til blir dette den store sommerhit'en på NRK P1 og Spotify-spillelistene i sommer :-)


For at Youtube-folket og det visuelle markedet skal få sitt, har vi i Vidar Furholt Musikk også denne gangen valgt å følge opp single-slippet med musikkvideo. Med assistanse fra min gode kompis Terje Garvik, har vi vært og filmet, og undertegnede holder i skrivende stund på å klippe til dette mesterverket som best han kan. 


Vi har også begynt å få på plass litt andre konserter, utover høsten, bl.a. 

- Hagefestivalen (Våland) 28.august

- Laksebørsen (Bjerkreim) 29.august 

- Bekkis (Bryne) 1.september

- Ogna Scene (Grønefed, Ogna) 10. desember

Billetter og mer info finner dere på denne lenken


God sommer!














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar