onsdag 13. mai 2020

Det har vært en travel og rar tid. Streamingkonsert hjemmefra ble fulgt opp med litt enkeltlåter fra hagestuen, og så fikk vi forespørsel om å komme til Sola Kulturhus og spille konsert der. Jeg fikk med meg Egil Fedøy og Jon Morten Storflor, og vi satte sammen en halvtimes sett som vi tok med oss til "Sola LIVE". Der var det 3-4 teknikere som sto for lyd, lys, bilde, røykmaskin og allslags. Det ble i det hele tatt en veldig kjekk ettermiddag. En litt merkelig opplevelse rikere, men det er rart å spille konsert uten publikum i salen, og det blir nok min siste streamingkonsert på en stund :-)


Hjemmekontor har gjort at jeg også har kunnet ha fokus på å få ferdigstilt min plate. Vi har fått gjort ferdig alt studioarbeide, og venter på de siste oppdateringene fra Pete Maher i skrivende stunde. På fredag er det 3 uker igjen til første singel skal slippes, og det er mye arbeid som skal på plass før den tid, både med grafisk, promotekster og annet knask. Mye nytt å lære, med foto-, video- og designprogrammer. Spesielt for en med ti visuelle tommeltotter. Men det går da framover, og veldig moro å holde på med. Kjekt å kjenne på følelsen at man gleder seg til å sto opp og ta fatt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar