torsdag 5. juni 2014

Radiointervju og førpremiere på "Stian og Louise"

I dag har jeg besøkt NRK P1 sitt lokalkontor i Rogaland, og snakket med programledere Einar Espeland og Lise Andreassen Hagir. Anledningen var jo selvfølgelig det forestående slippet av singelen "Stian og Louise", og bakgrunnen for denne teksten.

Teksten er jo mer eller mindre sann. Eller kunne iallefall ha vært det. Alle elementene i den er sanne, det er vel mer bare hvordan detaljene er satt sammen hvor undertegnede har tatt seg noen kunstneriske friheter.

Jeg fikk også reklamert litt for det fantastiske arrangementet Musikkfest, som arrangeres av Daniel Engen & co i Stavanger hvert år. En kjempestor musikkmønstring av stort og smått i Stavangers rikholdige musikkliv. Mange scener rundt om i byen, en hel dag, helt gratis, lørdag 7. juni. Herlig! Vi spiller i Øvre Holmegate klokken 11:20.

Dessuten blir det en mini-"releasekonsert" i hagen til våre gode naboer og venner Erna og Tor Helge i morgen kveld. Konserten har fått den talende tittelen "Vidar øver i hagen". Jeg har med bandet mitt (Egil) og vil kjører en øving / konsert før Musikkfest-konserten på lørdag. Det blir kjekt!

Når jeg først skulle på radio, og låta skulle bli spilt en hel dag før den offisielle release-dagen, så kunne jeg ikke være snauere enn å tjuvstarte litt også på offentliggjøringen av musikkvideoen, selv om slippdato er i morgen. Så nå ligger den der ute i skyen..... en plass... (eller du kan klikke på linken under ;-) )








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar