fredag 1. desember 2023

Nå har vi åpnet opp for booking av hjemmekonserter!

 Tenk deg dette: En varm stue, kanskje en knitrende peis, sofa og stoler fulle av venner og kjente, - og LEVENDE MUSIKK som fyller luften.

Det er nettopp det mine hjemmekonserter handler om - ekte, hjertevarm musikk og god stemning.

Enten jeg dukker opp solo, eller sammen med en musikervenn eller to, er målet det samme: jeg vil få deg til å le, nynne med, eller kanskje til og med kjenne litt på følelsene. Det er ikke noe fancy - bare musikk og tekster som kommer rett fra hjertet mitt - til ditt...

Hvor? Jo, rett i din egen stue. Eller på jobben. Eller kanskje en feststarter et sted. Eller kanskje på et julebord hvor du er litt seint ute med planleggingen...😉  Eller kanskje er det julegaven til "den som har alt"?

Det er kjekt å ha noe se fram til. Ute er det vinter. Inne er det lys, musikk, latter (og kanskje litt gåsehud). Send meg en melding epost til vidarfurholt@gmail.com for en forespørsel eller booking av konsert. Ser frem til å dele musikken og gleden med dere alle! 🎶


Referanser finner du på denne lenken.

Live-eksempler:

Video med nyeste single: De fine orda

Ta kontakt på epost vfmusikkbooking@gmail.com eller på telefon 928 55 321

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar