fredag 16. september 2022

Trenger du underholdning til julebord?

I år har jeg for første gang bestemt meg for å prøve meg på å tilby mine underholdningsmessige tjenester til de som har lyst på den slags til sitt julebord! 

Erfaringen fra konsertene mine er at blandingen av alvor og moro i musikken og historiene imellom, egner seg ganske godt til å spre litt latter og glede til feststemte mennesker i lystig lag... Som jeg da tenker kunne passe veldig fint på for eksempel små og mellomstore julebordfester...

Så hvis du tenker at dette er noe som kunne passe på DIN arbeidsplass, eller hvis du vet om noen ANDRE som dette kanskje kunne passet for, så ta gjerne kontakt på epost vidarfurholt@gmail.com eller på telefon 928 55 321. 

Mer info om dette finner du på denne siden



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar