torsdag 1. august 2013

Fin juli 2013

Reiste opp til Trondheim for å øve med Maja Svisdahl til vår konsert på Sting 28. september i år. I samme slengen fikk jeg gjøre en liten konsert på en koselig kafe på Bakklandet som heter Antikvariatet på søndagen. Intimkonsert kalles vel det, når lokalet er lite og publikum er ikke så altfor mange. Men det var veldig kjekt å spille likevel.

Vidar Furholt i Antikvariatet (Trondheim)
Siste helg i juli tilbrakte jeg på Teigene utenfor Lillesand, sammen med Peter Wemö og en haug andre visevenner. Der var det både konsert, spilling rundt bålet og kjekt samvær med likesinnede. En god vitamininnsprøytning for videre drift :-)

Nå er det blitt 1. august, og sommerferien er på hell...  I morgen forlater jeg heimen, og ender etterhvert opp nede i Danmark, hvor jeg skal spille på "Musik over Præstø Fjord". Det gleder jeg meg veldig til :-) Og etter det er det hjem til jobb, og til avsluttende studioarbeid på CD'en min. D e t blir kjekt, det :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar