søndag 24. april 2011

"...først i dag fikk jeg øye på våren"

"...først i dag fikk jeg øye på våren
sjøl om våren var godt i gang
det lå tepper av hvitveis langs veien 
og fuglane kvitra og sang"
(fra "Ta i mot")

Det er ikke helt sant. Ikke i år, iallefall. Jeg har sett våren tidligere i år også. Men den er like flott for det. I løpet av påsketuren til sørlandet var det mang en veigrøft og skogbunn som var fylt opp av hvitveis.Favorittblomsten min, tror jeg. Hvitveis om våren må være noe av det fineste som fins...

I løpet av ferieturen på sørlandet fikk jeg også med meg intervjuet på NRK Sørlandet, hvor jeg og musikken min ble presentert av Janne Aateigen på programmet Sørlandsscenen. Intervjuet kan du høre her, ca 1 time og 15 minutter uti sendingen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar